Bay of Married Pigs
Υπάρχει ένας μυστικός ψυχρός πόλεμος μεταξύ παντρεμένων και ελεύθερων; Επειδή η Μιράντα είναι ελεύθερη, στη δουλειά υποψιάζονται πως είναι λεσβία.