Δεν ήθελα να στεναχωρήσω τον Ράντι
Η νέα σύμβουλος, Κατ, θέλει το τέλειο νυφικό για την τραγουδίστρια, Μέρι Λαμπέρτ. Η Ρέιτσελ είναι χωρίς μαλλιά και συγκινεί τον Ράντι.