Η άποψη ενός άντρα
Ο σταρ της κάντρι, Κρίστιαν Μπους, βοηθά στην επιλογή νυφικού για έναν γάμο στη Νάσβιλ. Η Μέλανι φοβάται πως δεν θα της κάνει το νυφικό.