Πώς θα ξεπεράσω το βαλάντιό μου
Το όνειρο γίνεται εφιάλτης που κοστίζει 7.000 δολάρια παραπάνω. Η Λόρεν θέλει έναν ακριβό, διάφανο κορσέ.