Ο Ντρου γεμίζει το βανάκι του με κομμάτια από παλιό σιδηροδρομικό σταθμό, βρίσκει κάτι σπάνιο κι αγοράζει ασυνήθιστα αρχιτεκτονικά κομμάτια.