Ο Ντρου κι ο Τι επισκέπτονται μια μεγάλη αντικερί στο Νιούαρκ, όπου ο Ντρου βλέπει έναν καθρέφτη που πιστεύει πως αξίζει δεκάδες χιλιάδες λίρες.