Σε μουσείο στο Σόμερσετ, ο Ντρου κι ο Τι βρίσκουν δύο σπάνιες πινακίδες από το 1920. Ο Ντρου βρίσκει παπούτσι που φτιάχτηκε για τον Πολ Μακάρτνεϊ.