Μπεστ Σέλερ
Ενώ ψάχνει ευπώλητα κομμάτια, ο Ντρου βρίσκει δύο γυάλινες βιτρίνες της δεκαετίας του 1930 κι ένα ντελούξ αμερικάνικο ποδήλατο της δεκαετίας του '40.