VW Trekker
Ο έμπορος Ντρου Πρίτσαρντ και ο ειδικός στα αυτοκίνητα Πολ Κάουλαντ βρίσκουν κλασικά αυτοκίνητα, τα αγοράζουν, τα επισκευάζουν και τα πουλούν.