MGA
Ενώ ο Ντου κυνηγά αντίκες, ο Πολ πηγαίνει σε μια δημοπρασία κοντά στο Μάλβερν Χιλς, όπου ένα MGA 1600 του 1959 του τραβά την προσοχή.