For I Know the Plans I Have for You
Στον απόηχο της συνταξιοδότησης του πατέρα τους, ο Τζέσι, η Τζούντι και ο Κέλβιν πρέπει να αντιμετωπίσουν τη μικρή συμμετοχή και τις λίγες δωρεές.