Enjoy
Η Λέα καλείται όταν ο 12χρονος Νόε αρνείται το μπαρ μίτσβα και ο πατέρας του νιώθει απόγνωση. Η Λέα και η γιαγιά του Τζοέλ εξαφανίζονται.