Το Honda RN01 του Γκρεγκ Μινάρ
Η Honda συμμετείχε στο Παγκόσμιο Κύπελλο Κατάβασης της UCI για τέσσερα χρόνια με το RN01. Ο Γκρεγκ Μινάρ διαθέτει το τελευταίο που υπάρχει.