Ο Κέιλες καταδικάζεται σε θάνατο, αλλά τον σώζουν Ούγγροι δολοφόνοι. Η αγάπη του κόσμου για τον πρίγκιπα μεγαλώνει, όπως και οι φόβοι του Θένιο.