Χωρίς Δικαιολογία
Οι ντετέκτιβ διερευνούν τον θάνατο κάποιου που έχει κατηγορηθεί για ενδοοικογενειακή βία. Η δράστης δεν πείθει ότι βρισκόταν σε αυτοάμυνα.