Ο Γιατρός και το Κουνελάκι
Το κουνελάκι του Playboy, Τζάκι Χέντρικσον, δεν αντιστέκεται σε έναν πλαστικό χειρουργό στην Ατλάντα. Η σχέση θα οδηγήσει σε τραγωδία.