Ένας Φόνος στην Τσάιναταουν
Η αστυνομία πρέπει να ξετυλίξει ένα κουβάρι πολιτικής και συμμοριών για να βρει την αλήθεια πίσω από τη δολοφονία του δρ Χέινγκ Νγκόρ.