Εξαφάνιση σε 90 Δευτερόλεπτα
Η εξαφάνιση ενός νεαρού κοριτσιού δίνει το έναυσμα για τη μεγαλύτερη έρευνα για εξαφανισμένα παιδιά στην ιστορία της Αριζόνα.