Inside Man
Η Σοφία εργάζεται για να εξασφαλίσει τη δύναμη της οικογένειάς της, ενώ ο Οζ προσπαθεί να παίξει και τις δύο οικογένειες, Φαλκόνε και Μαρόνι, προς όφελός του.