Ο Τσιπ και η Έι Τζέι αλλάζουν θέσεις
Χάρη στους καλούς βαθμούς της, η Μέγκαν κέρδισε ένα Comet του 1963. Όμως χρειάζεται περισσότερα χρήματα για τις απαραίτητες επισκευές.