4-4-Καινούργιο
Ο Τσιπ Φουζ και η ομάδα βελτιώνουν ένα πολυαγαπημένο Oldsmobile 442 του 1968 που ο ιδιοκτήτης του το έχει πάνω από 24 χρόνια.