Κομητεία Μοντγκόμερι, Οχάιο
Αστυνόμοι πολεμούν το λαθρεμπόριο μεθαμφεταμινών στην κοινότητα, έχοντας έναν νέο ύποπτο που σχετίζεται με μεγάλο εγκληματικό δίκτυο.