Λύκος Μεταμφιεσμένος σε Πρόβατο
Οι έρευνες σε Ιταλία και Ρουμανία δίνουν απαντήσεις, αλλά ορισμένοι παιδεραστές διαφεύγουν ακόμη της σύλληψης. Το FBI παρεμβαίνει.