Contempt
Αντιμέτωπος με μια δικαστική κλήση και πιθανή φυλάκιση για περιφρόνηση, ο Γουίλ παραμένει σταθερός στην άρνησή του να αποκαλύψει την πηγή των κλεμμένων εγγράφων.