Bullies
Ο Γουίλ διατηρεί ένα μακροπρόθεσμο ραντεβού ψυχοθεραπείας. Ο Σλόαν πιέζει πολύ κατά τη διάρκεια της ιαπωνικής πυρηνικής κρίσης.