Δεκαεπτά ράμματα
Ένας αθλητής και μια άτολμη γυναίκα περιφέρονται στη ζούγκλα των Φιλιππίνων για 21 μέρες. Βασανίζονται από αδηφάγα μυρμήγκια και ανελέητη πείνα.