Δια πυρός και σιδήρου στην ενδοχώρα της Αυστραλίας
Ένας θρύλος παθαίνει έγκαυμα 3ου βαθμού και κινδυνεύει με αποκλεισμό. Οι συμμετέχοντες ειδοποιούνται για τα φίδια ταϊπάν που κατακλύζουν το καταφύγιο.