Το Κορίτσι στο Πλήθος
Η αστυνομία ελπίζει πως τα πλάνα από μια κάμερα ασφαλείας θα βοηθήσουν να ταυτοποιηθεί ο ένοχος μιας μαζικής ένοπλης επίθεσης στην Ιντιάνα.