Reasonable Doubts
Ενώ πλησιάζουν τα 10 χρόνια από τον θάνατο της μητέρας του, ο Μάντισον συνεχίζει να ψάχνει, αν και ανησυχεί πως το ντοκιμαντέρ θα κάνει περισσότερο κακό παρά καλό.