Λύνοντας τα Ανεπίλυτα
Το κατακρεουργημένο πτώμα μιας νεαρής γυναίκας που βρέθηκε να επιπλέει στον ποταμό Οχάιο είναι η αφετηρία μίας εικοσαετούς έρευνας.