Ξενοδοχείο Ο Φόνος
Η υπάλληλος μοτέλ, Μέρι Κλατ, βρίσκεται στραγγαλισμένη στο γραφείο της. Οι συμπολίτες της αδυνατούν να φανταστούν ποιος θα ήθελε να τη βλάψει.