Πρόσκληση στον Φόνο του
Το πτώμα ενός άνδρα που μετακόμισε πρόσφατα στο Χάρτφορντ του Κεντάκι βρίσκεται μέσα σε εργαλειοθήκη που επέπλεε σε έναν ποταμό.