Η Γέννηση Ενός Κατά Συρροή Δολοφόνου
Στο σπίτι της αγνοούμενης νοσοκόμας Λόρι Κέρκλι η αστυνομία βρίσκει άφθονα ανατριχιαστικά στοιχεία.