Νεκρό Βάρος
Μετά από τον πυροβολισμό μίας γυναίκας, μυστικοί αστυνομικοί αποκαλύπτουν μια περίπλοκη συνωμοσία για την προστασία ενός σκοτεινού μυστικού.