Χαμένος Άγγελος
Η αστυνομιά δυσκολεύεται να εντοπίσει έναν δολοφόνο που το μίσος του για τον ίδιο του τον εαυτό τον ωθεί να διαπράξει την απόλυτη αμαρτία.