Πίσω από τη Φύση
Γνωρίστε την ομάδα πίσω από το «Ο Απόλυτος Οδηγός Επιβίωσης» και μάθετε πώς βιντεοσκοπούν τις περιπέτειες του Μπέαρ Γκριλς.