Με έχασες στο αριγκάτο
Ο Ντίλαν έχει πρόβλημα μετά από μια νύχτα με τη Γιαμ. Η Γκιζέλ αναρωτιέται αν υπάρχει ελπίδα με τον Τριπ. Ο Καλίλ προσελκύεται από τη Τζένιφερ.