Πολεμίστριες Βίκινγκ
Η Μέγκαν Φοξ περιοδεύει στη Σκανδιναβία για να διερευνήσει μια νέα τολμηρή θεωρία σύμφωνα με την οποία οι Βίκινγκ απαρτίζονταν από πανίσχυρες γυναίκες πολεμιστές.