The Book of Kevin
Πρεμιέρα της σεζόν. Καθώς πλησιάζει η έβδομη επέτειος της "Ξαφνικής Αποχώρησης", ο Κέβιν κάνει ό,τι μπορεί για να ξεχάσει ότι πέθανε.