No Room at the Inn
Ένα ταξίδι έξω από το Τζάρντεν μετατρέπεται σε μια οδυνηρή δοκιμασία για τον αιδεσιμότατο Ματ και τη γυναίκα του τη Μαίρη, η οποία δεν ανταποκρίνεται.