Ο γείτονας
Έιμι και Άνταμ ερευνούν δύο σπίτια που στοιχειώνει το ίδιο φάντασμα. Η κρύπτη με στοιχειωμένα αντικείμενα που ανήκαν σε διαφορετικούς ιδιοκτήτες είναι το κλειδί για την εξιχνίαση.