Η αγνοούμενη Έιμι
Η έρευνα για μια σκιώδη παρουσία αποκτά συναισθηματική αξία για την Έιμι. Και, τα γρυλίσματα κάνουν την ομάδα να σκεφτεί ότι ίσως το φάντασμα είναι εχθρικότερο από ό,τι φανταζόταν.