Μπλε Σουέντ Παπούτσια
Η κατασκευή της Buick Invicta φτάνει στο τέλος της μετά από πολλές προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένων των φιλόδοξων εργασιών στο εσωτερικό της.