Don't Forget the Sea
Μια ειλικρινής και προκλητική σειρά για το δικαίωμα της σεξουαλικής συναίνεσης μέσω της Αραμπέλα, μιας έξυπνης, κοινωνικής κοπέλας που θέλει να γίνει συγγραφέας. Η ζωή της αλλάζει όταν την βάζουν σε ένα κλαμπ.