How to Cook the Perfect Risotto
Φινάλε πρώτου κύκλου: για να ευχαριστήσει την σπιτονοικοκυρά του για το μαγείρεμα και το καθάρισμα, ο Τζον θέλει να της φτιάξει το αγαπημένο της πιάτο.