I'm Sorry, Who's Yosi?
Δύο 20χρονοι φίλοι αρχίζουν να σκέφτονται διάφορες στρατηγικές για επιχειρήσεις ώστε να γίνουν πετυχημένοι και να ζήσουν το Αμερικανικό Όνειρο.