Δεσμοί αίματος
Η ομάδα ανοίγει τον φάκελο της διαβόητης οικίας Μπάρνστεϊμπλ στο Κέιπ Κοντ της Μασαχουσέτης. Έτσι διαπιστώνει την ύπαρξη τραγικών πνευμάτων από το παρελθόν του εν λόγω σπιτιού.