Η σκοτεινή πλευρά των Power Rangers
Τα παιδιά του ‘90 λάτρευαν τους Power Rangers αλλά πίσω από τις μάσκες των υπερηρώων, η τραγωδία αποκαλύπτει την ανθρώπινη πλευρά των πρωταγωνιστών.