Voir Dire
Όταν ο Τύπος και η εκλεκτή του ομάδα πάνε σε ένα μπαρ καραόκε, η Κίσα και ο Ρόμαν, τα πιο νεαρά μέλη της ομάδας, έχουν προβλήματα.