#goalz
Ένας έμπορος ναρκωτικών στη Νέα Υόρκη έχει μια τεράστια λίστα πελατών και δίνει μια εικόνα του τι συμβαίνει πίσω από τις κλειστές πόρτες των διαμερισμάτων.